imorgon
Postat:2009-06-12 Klockan:13:13:09

Imorgon blir lillprinsen 9 månader & nu har han snart spenderat lika lång tid utanför magen som i...
Jag hade en förhoppning om att alla graviditetskilon skulle vara borta nu, men det är bara att se sanningen i vitögat eller hur man brukar säga. Jag har ju inte kämpat för det, så då kan man ju inte räkna med det!?
Men till hösten kör jag igång med min vattengympa & då har jag förhoppningar om att konditionen & formen ska bli betydligt bättre. Jag kommer ju redan nu i sommar få kämpa lite med att få tillbaka min kondis så att jag klarar av att leda några pass i veckan när höstterminen kör igång. Jag ska tillbaka till mitt jobb i början på september & jobba 75%, pappa C ska vara pappa ledig & i slutet på sept eller i början av okt ska han skola in Wilhelm på dagis. Wilhelm kommer inte att få vara på dagis speciellt mycket men det blir några timmar i veckan i alla fall, så att vi får det att gå ihop.

Skickar många tankar till lilla syster som är sjuk & ligger på sjukhuset.


catti

Hoppas det inte är något allvarligt med lillasyster. Dessa graviditetskilon, en historia att gråta över

kram



PUBLICERAT: 2009-06-12, 17:23:56 | URL: http://catti.blogg.se/
clara

Jaha, har ni fått dagis nu?? Vilket blir det?



PUBLICERAT: 2009-06-14, 10:06:30 | URL: http://cklaris.blogg.se/
denise

nu mår systeryster bra igen:) o wille växer så de knakar, önskar att jag kunde komma ner nu o hälsa på, fast utan den här smittande halsen såklart! hihi, kramkram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: