Landet
Postat:2009-06-15 Klockan:20:58:42

I helgen var vi ute på landet igen men den här gången var det en kort visit som varade från lör-sön. Men det var skoj att ta hand om alla djur och Wille var nöjd. Vi tog hand om hästar, katter, hundar, höns, en kanin, getter & våra illrar.
På lördagen tävlade jag i hoppning med Thor & den här helgen knep vi en 4:e placering i 1 meters klassen & jag gjorde debut i 1.10 med 8 fel i grundomgången så vi kom inte vidare till omhoppning. Men om jag inte hade glömt bort banan så hade vi fått vara med på omhoppningen eftersom ingen var felfri. Men jag är jätte nöjd med helgens insatser även om det kan vara jobbigt att inte få komma på första plats, haha!
Den här tävlingshelgen hade jag med Wilhelm & C som stöd. Pappa C tog hand om både son & häst då jag gick banan. Visst är han duktig!? Han imponerade också med att göra fika till tävlingen & laga mat både lör & sön. Ibland har man det jäkligt bra! Vill tacka honom för en toppen helg, du är bäst!
Grattis till Wille som blev 9 månader i lördags! I morgon bär det av till BVC för vägning & så.
Tyvärr är det sista gången på babysim, så himla tråkigt. Det har verkligen varit veckans höjdpunkt under både vinter & vår!


catti

Låter som ni haft en mysig helg.



PUBLICERAT: 2009-06-15, 21:33:17 | URL: http://catti.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: