Mormor på besök
Postat:2009-06-24 Klockan:21:18:20

Nu är mamma & hennes man här på ön. Wille verkar gilla sin mormor & Janne, han har varit & är som en sol mest hela tiden. Solen, den riktiga solen, har vi haft med oss i några dagar nu. Idag var vi iväg till Toftagropen, Wilhelm plaskade glatt i vattenbrynet men jag tyckte att det var lite väl svalt. Men jag är grymt imponerad över min lilla killes stora tålamod, han har hängt med på stan i flera timmar både igår & idag utan större protester. Alla säger att han är en sån glad & go kille, så snäll. Han har fått massor med nya kläder, dels av mormor men också några begangnade kläder av en släkting till släkten. Äntligen har jag hittat kameran & ska slänga upp någon bild framöver..


Anonym

Ser fram emot bildrerna.

Mysigt att ha mormor här.


nina

det var jag ovan



PUBLICERAT: 2009-06-24, 23:03:14 | URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Catti

Vad kul att han varit på bra humör hela tiden. Han är en go kille.'kramkram



PUBLICERAT: 2009-06-25, 06:18:53 | URL: http://catti.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: