"De e la gött"
Postat:2009-03-02 Klockan:09:37:31

Klockan är halv tio på förmiddagen & jag tycker mig känna en osande doft av bajs.. Igen, för tredje gången idag. *suckar* Ibland känns det som om dagarna består av blöjbyten, barnvagnspromenader, matande o.s.v.
Och visst är det sjukt när man märker att man ser fram emot fredagkväll, för då är det Let´s dance på tv. Haha! Hur blev det så? Jag har haft en viss panik tidigare i livet, jag ville inte bli så. Men nu när jag är mitt upp i allting och är mammaledig, då har jag inget sug efter något annat. Allt känns helt perfekt & jag har nog inte mått så bra som jag gör nu på länge. "De la gött! Javisst sörru! De e la gött de!"


clara

va skönt att du känner så!



PUBLICERAT: 2009-03-02, 22:26:44 | URL: http://cklaris.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: