En lite snöig onsdag
Postat:2009-11-04 Klockan:20:47:19

Har jobbat hela dagen. Lunchade med 3 andra mammor på joda vilket var himla trevligt. Vi pratade om dagis & julledighet & julfirande. De tyckte att jag var fin i håret, tror att de är de enda som tycker det. Färgen är inte den snyggaste men, men.. Jag blev glad i alla fall.
Igår fick jag 2 kassar med kläder av Elin. En kasse mammakläder & en kasse bebiskläder. Jätte söta bebiskläder, mest pojkkläder (jag menar såna med texten "Before u ask I´m a boy" typ) men även lite neutralt. Är himla glad över kläderna, tack snälla!

Idag har det kommit lite snö, jag fick cykla hem i en "liten snöstorm". Hämtade Wilhelm på dagis, hem & käkade hemmagjorda hamburgare. Sedan iväg & hälsade på C´s farmor på vårdavd. Stackars henne. Hon är ju van att klara sig själv & nu får hon hjälp med i stort sett allt, toalettbesök, dusch och alla dessa mediciner. Nej, sånt är inte alls kul. I & med att hon har ont så blir hon ju inte speciellt positiv heller. Men man får göra det man kan.
Wilhelm var med ikväll & han röjde på bra, han körde runt med hennes rullator, åt upp en banan & plockade ner papperskorgen från väggen, knallade ut i korridoren in i ngn annans rum, försökte riva ner farmors tidningar.
Han var lite vild som vanligt.

Annars är det jäkla svårt att välja vagn. Gracco, Baby travel eller Phil n Ted!?
Graccon ser för vek ut, baby treveln för grov & Phil n Ted - ska barnen sitta i marknivå? Så svårt att bestämma sig hade velat haft en av varje, haha!


astrid

Jag tycker phil & ted. De verkar himla smidiga och snygga är de också. Dessutom är de inte så breda så man kommer in överallt. Graccon tycker jag känns lite plastig ;)



Hoppas allt är bra. Magen är för fin.. och lilla Wille.



kram på er



PUBLICERAT: 2009-11-05, 18:51:44 | URL: http://www.nogg.se/nova08
malena

håller nog med på phil o teden verkar smidigast o den enda vagn som behövs då man har den som singel vagn om man tar bort syskon sittsen.



PUBLICERAT: 2009-11-07, 15:50:23 | URL: http://vimsigmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: