Strålande
Postat:2009-10-25 Klockan:19:01:20

Efter gårdagens svarta mörker är dagen ljus & fylld av kärlek. Vaknade med så mycket kärlek i mig idag!
Det första jag sa till "C" i morse var "jag älskar dig" & så gav jag honom en puss på kinden.
Han var hur söt som helst när han kom hem igår, han är verkligen den bästa.
Så idag fick han sovmorgon, undertiden åkte jag & Wilhelm för att handla mat. Vi åt hemmagjorda hamburgare till lunch, jätte gott. Jag & Wilhelm tog också sovmorgon vilket resulterade i att han inte kunde sova middag, så ikväll somnade han kl:18. Blir spännande att se hur dags han vaknar imorgon bitti.
Mycket kärlek till er alla idag!

Wilhelm provar pappas mittshandskar


På lördag var jag & Wilhelm & glodde på hästhoppning hela dagen, här är Thor som jag gick omkull med för ett tag sedan. Han kom på andra plats idag. Men det var inte jag som hoppade men jag passade på att sitta upp på honom efteråt & skritta lite eftersom jag inte suttit på en häst sedan jag åkte i backen.


Catti

Vad skönt att du vaknade på strålande humör.



PUBLICERAT: 2009-10-26, 12:38:31 | URL: http://catti.blogg.se/
malena

Härligt at5t du känner dig glad igen.



PUBLICERAT: 2009-10-27, 19:32:48 | URL: http://vimsigmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: