Idag
Postat:2010-04-13 Klockan:21:59:13

Idag kom vi inte iväg till dagis för Wille ville INTE, han ville inte någonting.
Oscar ville bara amma & vara i famnen.
Wilhelm har hemsk hosta på nätterna så kanske att han blir trött av det, man vet ju inte hur han mår egentligen. Önskar att man kunde fråga & att han kunde svara, i alla fall på såna viktiga frågor. Han ville inte till dagis igår heller, gäspade & gnällde när jag skulle gå. Idag fick han alltså vara hemma, jag orkade inte fajtas med honom. Svårt att veta om han testar & trotsar eller om det beror på att inte känner sig 100. Vi har i alla fall haft en härlig dag med mycket gråt & skrik.

På eftermiddagen knallade vi dock iväg till stan (försökte att bryta mönstret)fikade med Clara & Malena med barn. Fikan på bibblan gick bra, dock lite snabbfika för våra buskillar ville läsa bok. De busade omkring på bibloteket & vi gjorde vårt bästa för att hålla ordning på dem & alla böcker som de kom släpandes med.
Clara ska ha sitt andra barn i sommar & se så fin hon är!





Clara Montazami



Wille fick nya skor som han ska ha på dagis, han har nu storlek 24!
Oscar sov som tur var hela tiden vi var på stan, så skönt!
Och igår sprang jag 3 km! Fatta att jag inte sprungit sedan vårruset 2008 & då var jag ju gravid & gick mest.... tycker egentligen det är skit tråkigt att springa men det var faktiskt lite kul att springa med sambon, vi gjorde liksom nått ihop utan barn. Kändes nästan kriminellt att åka bil utan barn. Haha! Och att få röra sig utan barnvagn, skönt! Efter rundan fick jag en kick & mådde skit bra. Trodde jag skulle dö av trötthet, men tvärtom alltså. Barnens farmor, Lisa, var barnvakt. Tack snälla du, utan dig hade det dröjt länge innan de 3 kilometrarna skulle blivit av.


clara

Nej men titta, där är ju jag! Clara Montazami is the shit! Hahaha!

Tack för igår vännen!

kramar



PUBLICERAT: 2010-04-14, 10:48:40 | URL: http://cklaris.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: