Bm-besök
Postat:2010-02-01 Klockan:20:12:24

Idag har jag varit hos barnmorskan, hjärtljuden var låga som innan, de ligger på 120-130 nu ungefär. Tog bussen till sjukhuset vilket tog ca:45 min, besöket tog endast 15 min! Åkte sedan till stan & dreglade på lite bebiskläder, letade efter en bebisoverall på rean men utan resultat så pappa C får i uppgift att inhandla en overall då jag ligger på BB. Ifall det nu mot alla odds skulle vara en tjej då vill jag ha en mer "tjejig overall" & ingen neutral.
Sedan tog jag bussen till Willes dagis, hämtade honom men hade ingen lust att gå hem. Ville bara sätta mig & dricka en kopp kaffe, kanske med lite sällskap. Så vi gick till öppna förskolan Myllan. Det var himla trevligt där idag, jag pratade med några tjejer & Wille lekte för fullt. Vi fikade både macka, frukt & Wille fick dricka youghurt och jag fick mitt kaffe.



Det hände något läskigt på vägen hem från stan till dagiset, bussen körde PÅ en kille på busstationen! Killen (i 15-års ålder) sprang ut mitt framför bussen utan att se sig omkring (han hade huva på sig), jag såg vad som skulle hända & busschaffören bromsade skit sent. Han bromsade men gled, i väldigt låg fart men ändå. PANG! Killen försvann under bussen men reste sig ovanligt snabbt & verkade sur på busschaffören. Jag hör busschafören säga "tack ska du ha!". Killen haltar iväg mot sin buss som han hade så bråttom till fast det var lång kö!? Chaffören kör vidare, vi i bussen är lite chockade. Jag & 2 andra kvinnor börjar att prata högt & med varandra. Men herregud, oj vad läskigt, vad konstigt ska inte chaffören prata med killen, jag hade gjort det i alla fall, men stackars kille, han kanske får bestående men, han kanske behöver vård o.s.v.
Läskigt! Och dumt av chaffören att inte ta sig tid att kliva ur bussen för att prata med killen!


astrid

Hua, vad läskigt att han körde på någon, och dessutom inte såg hur det fick med han.



Vad fina du och ville är :D Nu är det inte långt kvar :D



kram på er



PUBLICERAT: 2010-02-02, 10:32:28 | URL: http://nogg.se/nova08
malena

Hej kan vi inte ses nån dag nu snart, var ju ett tag sen??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: