YES!
Postat:2010-02-18 Klockan:13:28:37

Ingen bebis ännu, men yes! för att en önskan har slagit in! Enligt svärmor som jobbar på en vårdcentral är besöksförbudet p.g.a vinterkräksjukan redan upphävt.
Gissa om jag är glad!

Annars så blev jag pang bom tok förkyld i tisdags, igår rann snoret konstant & jag nös hysteriskt. Idag har det lugnat av sig en aning. Wille är på dagis & springer av sig & busar. Och jag passar på och vilar mig lite.
Lillkillen som vaknade vid 6-tiden imorse! Synd att han har så morgontrötta föräldrar som inte jublar lika högt av glädje som han gör, över att det är morgon, en ny dag. Fy, mornar är inte kul!
Har fått höra att jag är mindre denna graviditet. Men det kan jag inte hålla med om. Jag väger mer, även om jag gått upp mindre. Naveln är typ "borta", den står nästan ut ibland. Och bristningarna... Men sf-måttet är detsamma i alla fall, det är 37 nu i vecka 40 & var det med Wille, sjönk sedan till 36 i vecka 41 eller 42.
Idag har jag gått 3 dagar "över tiden", även om man inte beräknas som överburen förrän i vecka 42. Ska ju inte haka upp sig på ett datum, men det är svårt att inte göra det. Vill gärna att den här förlossningen ska starta av sig själv & att det slipper bli som sist då jag blev igångsatt i vecka 42. Var glad & hoppfull tills i tisdags. I tisdags blev jag sur men nu försöker jag att inte bry mig så mycket. Bebis kommer ut inom en snar framtid, hur som helst.


helena

Hoppas du kryar på dig! Vi väntar å längtar med spänning på lilla "bebben". Puss å kram hela dan


astrid

Gissar på att du fått nu... Stort grattis.. Hoppas allt gick bra..



kram kram



PUBLICERAT: 2010-02-21, 16:41:40 | URL: http://www.nogg.se/nova08

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: