lite sjuk
Postat:2010-11-30 Klockan:10:36:53

Wille vill inte åka till öppnis idag för han är sjuk. "Nej, tack mamma jag är sjuk" svarade han på frågan som jag ställde igår om att gå till öppna förskolan idag. Jag frågade vad han ville göra hemma & han svarade att han ville sova i pappas säng. Idag mår han dock lite bättre & är bara lite sjuk, han mår bra säger han & vill gå till öppna förskolan. Nu blir vi dock hemma eftersom vi skulle ha åkt med pappis imorse, i så fall. Både jag och "C" har ont i halsen och har konstig torrhosta så Wille känner säkert av någonting.

Igår var vi på öppna förskolan & på kvällen var jag på sista omgången av Bellypower.
På onsdag börjar jag på December-Zumba. Har aldrig testat på Zumba tidigare men tror verkligen att detta är något för mig då jag älskar svängig musik & att få vicka på höfterna. Ser verkligen fram emot det!
Har du testat Zumba?


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jag älskar zumba och jag tror du också kommer göra det.



Tack för din söta kommentar på min blogg.



PUBLICERAT: 2010-11-30, 12:51:38 | URL: http://ninaruthstrom.se
Martina

Zumba verkar så himla kul....måste försöka hitta något pass som passar schemat...eller som passar barnen åt mig haha



PUBLICERAT: 2010-12-02, 00:36:37 | URL: http://ytterligare.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: