Pepparkaksbaket
Postat:2010-11-27 Klockan:21:45:28

Idag bakade vi pepparkakor. Det var väl mer själva bakandet som var grejen, jag råkade tyvärr bränna den första plåten & den andra blev inte heller bra. Men nu har vi bakat, så nu kan jag köpa en burk nästa gång vi handlar för jag tycker faktiskt köpe pepparkakor är de godaste. Var hos en granne idag & blev bjuden på jätte god Fudge, så det har jag bestämt mig för att göra nån dag.
Imorgon ser vi fram emot lussebaket.

Wille bakade en tjock gris, som INTE skulle gräddas!


Oscar satsade mest på att äta degen


Degen är slut, mamma stod för det brända


Pappa stod för nått annat


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jag håller med dej om att köpta pepparkakor är klart godare. Även om dom inte är lika välhängda.



Jag funderar på att baka ett pepparkashus som förra året. Det var skoj.



Kram



PUBLICERAT: 2010-11-28, 08:47:45 | URL: http://ninaruthstrom.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: