Sköna söndag
Postat:2010-11-21 Klockan:21:49:06

Halsont, både jag och "C" är på väg att bli sjuka. Till middag blev det en stark Chili con Carne, kanske kan den hjälpa till att döda bakterierna!? Annars har vi tagit det så där lagomt lungt som man nu kan när man har 2 små vildingar hemma.

Häromdagen hade Wille ont i benen. Jag frågade om han hade gjort illa sig men han fortsätter att säga att han har ont i benen. Jag frågar om han har ont för att han slagit sig eller om han har ont där innuti & klämmer på benen. "Nej, mamma jag har ont i musklerna."
Min lilla 2-åring har minsann ont i musklerna.
Jag gissar på växtvärk!? Vad tror du?

Bjuder på lite mysiga bilder på vildingarna

Så här ser Oscar ut när han gör pruttljud, vilket är ganska ofta.


Super mysiga Wille


Tok Oscar


Finaste prinsen


Och finaste Oscar, som har slagit huvudet i bordet minst 5 ggr idag


sötklimpen



Lisa lindahl

Jag minns att Conny hade väldigt mycket växtvärk,

fick ofta massera hans ben, så Wille kanske blir en

lång kille, KRAMIS!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: