Besök & vilda bebin
Postat:2011-01-06 Klockan:00:17:31

Wille & Oscars farbror Tom & Faster Sofie & deras mamma Marianne har varit på besök hos oss i 3 dagar och 2 nätter. Vi har haft det super trevligt & mysigt. De är så lugna & varma allihopa, så de har liksom tillfört ett lugn här hemma. Vi tyckte det var ganska så trist när de skulle åka hem & Wille förstod inte alls varför han inte kunde få följa med dem hem. Jag sa nått i stil med att de skulle ändå gå i skolan när de kom hem så ingen kunde vara med honom, men han tycket att han kunde få följa med Tom i skolan. Haha! Så söt.

Inför besöket kräktes båda barnen ikapp & allt blev så nervöst, tänk om hela familjen skulle åka på "vinterkräk". Som tur är verkar det som om det var en mildare variant & än så länge har ingen av oss vuxna insjuknat.
Peppar, peppar. Vi har dock inte snålat på blåbärsoppa till barnen & handsprit till oss själva. Tvättmaskinen har gått varm. Nappflaskorna har kokats! Oscar♥ har varit en grinunge, en liten söt men besvärlig sjukling. Marianne tycker han påminner om Vilda bebin & det gör han verkligen.



Jag ska starta upp med min träning nu igen efter den här kräksjukan & jag har hittat massor med fitnessbloggar som jag ska plöja igenom för att hämta inspiration till min egen träning. Jag kommer dock inte rapportera om det här på bloggen utan jag har startat ett träningskonto istället.

En fitnessblogg att häpna över.
Tänk vad massor med träning, rätt kost och så där.... kan göra!
A Fitness star


Hoppas livet lever gott med er alla där ute! So long!


Malena

härligt att det inte var nån värre kräkis i alla fall.



men den nedre bilden på mage trodde jag var en killes o vet inte gilla den övre bättre haha


Lisa

vad trevligt det låter, jag har däremot hur tråkigt som helst, ledig hela veckan men inget att göra.


LeeLoo

men fy lisa, kom hiiit vettja!



Malena - hihi! Du är rolig du! ;)



PUBLICERAT: 2011-01-06, 22:03:25 | URL: http://leelooos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: