Resultat
Postat:2010-12-20 Klockan:00:20:01

Varje dag ska jag skriva ner en rapport om hur det blev med min träning.       
Dagens resultat tjuvstart:                    
20 situps - check
20 Armhävningar - check
20 Utfall - check
20 Höftlyft - check
styrka - done!
Konditon - done!


Utvärdering

20 situps - låg på rygg på golvet med benen på en stol, armarna bakom huvudet. Magmusklerna är inte som de en gång var efter mina 2 graviditeter. Behöver verkligen träna upp magen!
20 Armhävningar - gjorde armhävningarna på knä, delade upp i 2 set (orkade inte köra alla på en gång) Stretchade bröstmuskulaturen mellan seten.
20 Utfall - hade bättre balans & hållning idag & det tog ännu mer än igår. Jag fick stretcha efteråt.
20 Höftlyft - känns som jag blir helt super spänd i rumpan när jag gör lyften, ska det vara så?
styrka - Nu är det gjort!

Konditon - satte ihop lite zumba videos i en spelningslista via YouTube & körde på ca:15-20 minuter. Här har jag plocka ihop lite låtar, varsågod! Om nån känns för svår så kolla nästa, en del känns lite väl avancerade men man kanske lär sig till slut..
Och mellan klippen - kom ihåg att röra på dig hela tiden, trampa på stället eller liknande.





Klicka på bilden så kommer du till Erikas blogg, läs om utmaningen!


Min frukost: Kaffe & tunnbröd
lunch: havregrynsgröt m. mjölk
middag: fisk i ugn & potatismos (hemmagjord såklart)
kaffe på maten
kvällsfika: lussebulle & glögg


Pauline

Tack :D

Den ska jag kolla in :) Förhoppningsvis åker vi och köper cykeln idag, men kan ju träna innan dess :D



PUBLICERAT: 2010-12-20, 10:21:08 | URL: http://imquelle.bloggplatsen.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: