Resultat
Postat:2010-12-19 Klockan:01:56:22

Varje dag ska jag skriva ner en rapport om hur det blev med min träning.
Dagens resultat tjuvstart:
20 situps - check
20 Armhävningar - check
20 Utfall - check
20 Höftlyft - check
styrka - done!
Konditon - failed

Utvärdering

20 situps - låg på rygg med benen på soffan, armarna bakom huvudet. Var svårt & trögt idag. Magmusklerna är inte som de en gång var efter mina 2 graviditeter. Behöver verkligen träna upp magen!
20 Armhävningar - gjorde armhävningarna på knä, delade upp i 3 set (orkade inte köra alla på en gång)
20 Utfall - slarvade en del, måste ha bättre balans & hållning nästa gång.
20 Höftlyft - jag fick ont i rumpan
styrka - det känns bra att det är gjort & jag nästan skäms lite för mig själv att jag inte är i bättre form. Men styrkemomenten är avklarade så nu återstår bara att längta tills imorgon då jag ska vara ännu bättre!

Konditon - failed ~känner väl inte riktigt att jag vill köra kondis kl: 01 på natten. Satsar på imorgon istället, önska mig lycka till! Det enda jag har gjort idag i kondisväg är att skotta snö, dock bara i 5-10 minuter.



Klicka på bilden så kommer du till Erikas blogg, läs om utmaningen!

Passar på att tränga in lite matdagbok när jag ändå håller på. Helt för min egen del.
Frukost: tunnbrödmacka & kaffe
smakprov: Oscars gröt + lite banan
fika: Kaffe & pepparkaka
lunch: 2 grillkorvar med bröd
fika: kaffe
middag: 1 köttfärsbiff, 2 potatisar, sås, sallad
fika: kaffe & pepparkaka
fika: te & 2 knäckemackor
smakprov: musli, russin, lite mandelmassa

Att tänka på/ändra till imorgon
-inga pepparkakor (de är ju ändå slut nu)
-sluta med mina s.k. smakprov = småätande


Erika - VIKTKAMPEN! TRÄNA MED VIKTKAMPEN???

Fan vad hräigt att du börjat redan! Det är ett stor + ska du veta! :)



PUBLICERAT: 2010-12-19, 09:41:58 | URL: http://junigirl.blogg.se/
nancy yasmine elturk ♥

gud vad mycket fika du äter



PUBLICERAT: 2010-12-19, 14:54:00 | URL: http://nancyyasmine.blogg.se/
kaffehörnan

Fy attan tjejen

Vilken blogg att komma in till, riktig värme o omsorg när man kikar in.

Jag följer Erika också, de är en redig kämpe

Lycka till du med

kram



PUBLICERAT: 2010-12-19, 15:46:24 | URL: http://www.kaffehornan.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: