Kalas
Postat:2011-02-09 Klockan:13:37:23

Vi har tjuvfirat Oscars kommande 1-årsdag i helgen med syrran + familj & mamma + Janne. Oscar fick en vagn till sin Bobby Car, en stereo & P.O.P -kläder & mössa.  Vi åt jättegod 3-rätters. Wille fick också en present, en riktig Findus verktygslåda.
Jag passade också på att fylla år i helgen & passade på att fylla mig. Barnen sov då hemma hos mormor & det hade gått ganska så bra att ha båda knattarna. Dessvärre blev jag illamående redan på kvällen/natten, dagen efter mådde jag inte heller tiptopp. Så kan det liksom bli om man inte druckit på länge och häller i sig några glas vin. Hm. I alla fall fick jag jätte fina presenter, man skulle kunna tro att jag fyllde jämt. En stekpanna, en elvisp, pengar, hårborste, hårinpackning, en pyjamas, en tröja, en sjal & kosttillskott, allt som jag önskat mig och mer därtill.

Oscar hade feber i helgen och jag har sovit ganska kasst, han är nu lite snorig & hostig. Nästa vecka ska vi på 1-års kontroll på BVC & han ska få 2 sprutor, lille killen. Fy!

Här kommer några bilder på mina godaste




Presenten, en trailer!


Anonym

stor han har blivit oskar


Clara

men oj har det redan gått ett år! Stort grattis till lilla Oscar!



PUBLICERAT: 2011-02-09, 17:04:03 | URL: http://cklaris.blogg.se/
Maria

GRATTIS i förskott till söta lilla Oscar, och ett stort GRATTIS till mamma på födelsedagen! Tiden går så nedrans fort, fattar inte att våra småttingar blir ett år nu, ofattbart. Ta hand om er! KRAMAR



PUBLICERAT: 2011-02-11, 21:57:07 | URL: http://Skralte.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: