I suck my toes
Postat:2009-01-20 Klockan:11:55:42

I går gjorde Wilhelm ett nytt framsteg nämligen att suga på sina tår. Mmmm gott! I julas lärde han sig att ta tag i sina fötter men han har inte varit tillräckligt stark eller han har i alla fall inte fått till det innan utan min hjälp....




Här ligger lill killen & smilar i sina "jeans".


Jag har ett dubbelvikt täcke på golvet  & i morse så lyckades Wille ta sig framåt så pass bra att han låg på golvet. Jag fick lite smått panik när jag såg honom ligga på hårda golvet. Han var bar om rumpan för att lufta sig lite från blöjan så det såg inte alls så bekvämt ut. Men han verkade inte lida speciellt mycket. Inte alls, rättare sagt!

Igår ville lilla skrutten aldrig sova dock, innan jul somnade han oftast vid åtta-tiden men nu har han fått för sig att man ska inte sova förrän tio, elva-tiden på kvällen. Ska göra mitt bästa för att få in honom på rätt köl igen. Det är ju bra skönt att få liten egen tid på kvällskvisten så man hinner med disken & kan slappa lite i soffan innan sängdags. Men vi har det bra, han sover hela nätterna. Eller det är väl så att vi sover hela nätterna, han ligger vid bröstet & snuttar i mellanåt, men jag har lärt mig att slumra till undertiden. Tack & lov för det!


catti

det går fort framåt, snart så kryper han, hihi

tack för komplimangen



PUBLICERAT: 2009-01-20, 13:23:44 | URL: http://catti.blogg.se/
nina

va duktig han är nu då. å sååå snygg i sin stuprörsjeans



PUBLICERAT: 2009-01-20, 21:17:49 | URL: http://torrbollen.blogg.se/
Linda

Vilken lycka att kunna äta på sina egna tår!!



Ja dom brukar ju inte vara så bekymrade över underlaget dom ligger på, dom där små liven. Det är ju då snarare vi föräldrar som säkert hönsar lite ;-)



PUBLICERAT: 2009-01-20, 23:00:10 | URL: http://lan.blogg.se/
Linda

Och just det ja....Snygga stuprörsjeans! :-)



PUBLICERAT: 2009-01-20, 23:00:49 | URL: http://lan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: