Morotsmaffian
Postat:2009-01-26 Klockan:21:53:09

Nyss så träffa' jag en krokodil som körde runt i en bil.
Han var rätt tjock och fet och blåste i trumpet,
men bilen var för trång och svansen var för lång,
så den fick ligga på ett eget flak där bak.

Igår åkte jag & Wilhelm hem till Catti & Vincent. Där fick vi fika & trevligt sällskap. Sparky (som Cattis hund heter) verkade tro att vi var där för att umgås enbart med honom, så himla fin hund som var helt tossigt glad! Catti bjöd på en farligt god kaka med lakrits & hallonsmak. Jag hade tänkt att vi skulle stanna en stund men klockan hann bli efter 18 innan vi åkte hemåt. Både Vincent & Wilhelm fick äta sin kvällsgröt. Jag fick träna på att hålla Wilhelm i knät samtidigt som jag matade honom, något som inte är helt lätt kan jag intyga då hans händer gärna åker in i munnen & det blir gröt överallt.

Wilhelm & glada sparky
Glada Vincent

När vi kom hem från Vincent & Catti så åt Wilhelm en mosad banan, en hel banan!


Idag har jag ridit på Louises hopphäst Diablo, han var jätte mysig att rida på. Wilhelm har "pratat" med hundarna & jag fick chansen att skåda Harriets morotskonst! Se & häpna!

Först ut Wilhelm som provsitter på Paloma


Och blir tvättad i öronen


Och från en sak till en annan
Morötter!

Naturlig Konst när den är som bäst!? ;-)


Linda

Haha, matglad kille ni har fått...Härligt!



Fina morötter förresten! :-)



PUBLICERAT: 2009-01-26, 23:21:05 | URL: http://lan.blogg.se/
astrid

hahha.. tjusiga snop.. hööö morötter menar jag.. haha.. Vad duktig han är som äter en hel banan. Jag vill med ge nova sådant men vågar inte eftersom jag är rädd att hon ska rata grönsakerna då (som inte är överförtjust i). Äter Willhelm allt som ni ger han?



kram på er



PUBLICERAT: 2009-01-27, 15:57:24 | URL: http://www.nogg.se/nova08
astrid

fast måste säga att det var nog bara några som såg ut som snoppar.. någon var riktigt fin, ser ut som ett par som håller om varandra..



PUBLICERAT: 2009-01-27, 15:58:38 | URL: http://www.nogg.se/nova08
nina

men oj vilka morötter. hur gick det där till?



en hel banan, det var inte illa. vi ska snart börja ge ville mat. han ska bara bli bra i magen först.



PUBLICERAT: 2009-01-27, 17:45:52 | URL: http://torrbollen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: