Sega söndag
Postat:2009-01-25 Klockan:13:55:33

Sega mega... En seg söndag då det känns som om jag inte har gjort så mycket .. Har klivit upp ur sängen, bytt blöjor, ammat & ätit frukost. Gått till tvättstugan så Wilhelm somnade så jag kunde bada (ah, skönt & avkopplande) & klä på mig rena kläder.
Nu snart ska vi åka hem till Catti...
Himlen är grå och det känns ganska så segt!

Men igår fick jag en del gjort i alla fall.
 Jag ville göra något när klockan var tolv men C var inte på samma spår, han ville bara vara hemma & ta det lugnt så jag bestämde mig för att åka med Wilhelm själv.  C tyckte det skulle va skönt att få vara hemma lite ensam & jag kommer ihåg den där känslan från den tiden då jag jobbade & han va typ alltid hemma...
Så då åkte jag & Wille & hälsade på Nea & lilla Nova.
Nea hade en massa bra barnsånger på sin bärbara, så vi sjöng några låtar för våra små & det var mycket uppskattat. Wilhelm passade på att spy ner sin mamma & dregglade lagomt mycket i Novas babygym. 
När vi kom hem så rullade jag köttbullar, bakade kärleksmums + toscakaka! Det du, det var inte fy skam! ;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: