Förkylt
Postat:2009-03-30 Klockan:20:02:26

Lilla Wilhelm är super snorig & idag kom det blod från näsan & svalget. Antagligen ett blodkärl i näsan som brast i morse.  Stackars min lilla plutt som är så snorig. Och vi som hade blivit bjudna hem till nina idag men när Wilhelm både nyser & snorar så vågar jag inte låta honom träffa andra barn, i fall han skulle smitta. Det skulle ju inte vara kul. Men det var tråkigt att missa en Nina fika för det brukar vara så trevligt att fika med henne & tjejerna. Och när man sitter i Ninas kök då kan man se havet & det tycker jag om.
Men idag fick jag istället en uppfriskande promenad till Vibble i solskenet. Efter det åkte jag ut på landet & red en liten sväng. Nu sitter jag med en god kopp kaffe & myser i soffan. Har längtat efter en kopp kaffe hela dagen. Å så gott!


nina

det var snälla ord. nu blev jag glad. det var synd att ni inte kom å det är synd om wilhelm som är förkyld. hoppas han kryar på sig snart. ni får hänga på nästa gång. kram



PUBLICERAT: 2009-03-30, 21:17:50 | URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
malin

hu då, lille gubben :( hoppas han snart kryar på sig .. jaa de där efterlängtande kaffet under dagen e ju riktigt gott, Hoppas ni i övrigt mår bra förutom den lilla som har förkylning då :(



PUBLICERAT: 2009-03-31, 14:19:22 | URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/
Agnes borggren

det låter kul, synd att wille var snorig,


LeeLoo

nina -tack gärna!

malin - jo annars mår vi bra, ska kika in dein blogg så jag får se hur det är med er ;-)

Agnes - jo inge kul när min son, din lilla kusse, är sjuk



PUBLICERAT: 2009-04-02, 23:07:27 | URL: http://leelooos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: