uhm
Postat:2009-03-26 Klockan:21:24:17

Uhm, undrar varför jag överhuvudtaget vill se dokumentären om Fritzl? Kanske kan jag svara på det efteråt!? Något som är i det grymmaste laget är alla skämt som uppkommit efter det fruktansvärda. För er som missat dem, grattis! Jag kan avslöja att det är låg nivå på dem. Ett exempel: "Vet ni varför Fritzl gick tillbaka ner i källaren? För han ville kolla om han hade släkt/släckt" Suck, vem kommer på sånt där egentligen?


nina

en del saker blir osmakliga att skoja om.

såg du den? det gjorde inte jag. men det kanske man skulle ha gjort. hur var den?



PUBLICERAT: 2009-03-27, 07:53:01 | URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
LeeLoo

började att se men sedan kom det saker i mellan, det är väl så att man helst undviker att överhuvudtaget tänka på såna saker ibland.. det lilla jag såg var hur som helst osmakligt. Det var ett klipp från en fest då ngn pissade i diskhon & höll på med en hundleksak/höna som de stoppade in fingrarna i & de gjorde fula gester mot kameran...



PUBLICERAT: 2009-03-27, 13:26:22 | URL: http://leelooos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: