i mycket korta drag
Postat:2009-05-27 Klockan:22:00:00

I förmiddags fikade jag med Malena, undertiden sov hennes Ebbe & min Wille i varsin vagn ute i regnet. Senare åkte jag iväg till stallet för att rida en sväng & ikväll åt vi (familjen) potatisgratäng med grillspett & Bearnaisesås! 
Det är min dag i väldigt korta drag.
******************************************
Tack Malena & Ebbe för trevligt sällskap, Ebbe var så söt när han gav Wille massor av kramar.
Wille blev generad men mycket glad! Så söta de är, våra små!
******************************************
Igår lunchade jag & Wille i Ljugarn hos Madeleine & Elsa, med Nea & Nova. Senare under kvällen invigde pappa C, Wille & jag glassbaren i sommarvärmen tillsammans med faster Sofie (som var nere på ön under sin skolresa) från Stockholm.

Nu är sommaren här! Glassbaren är invigd, liksom sandlådan & grillen!

Wille i sandlådan




Gissa vad som hände då mamma sa "jag har bakat en kaka"!?
-Hm, jo Wilhelm ville smaka.


Wille lunchar i Ljugarn


nina

Klart han vill äta kaka sötnosen.



PUBLICERAT: 2009-05-27, 22:31:23 | URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
catti

man måste smaka av sina verk



PUBLICERAT: 2009-05-28, 06:13:31 | URL: http://catti.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: