Farsdag
Postat:2009-11-08 Klockan:20:11:48

Idag är det farsdag, Wilhelm fick ge pappa ett paket efter frukosten. Pappa blev glad eftersom Wilhelm hade handlat ett par boxershorts till honom, vi hade köpt ett par Björn Borg. Middagen bestod av hasselbackspotatis, fläskkarré, bearnaisesås (pappas favoritsås) och en sallad, förstås. Wilhelm åt med hela ansiktet & hade bearnaisesås överallt!
Mitt humör är galet svängigt & jag kan verkligen bli explosionsarg. Försöker dock att tänka mig för, vill inte vara en skrikapa. Usch nej, skäms på mig!

Här kommer en bild på mig & Wille
2 tjockisar



Wilhelm älskar att bada
badbilderna är från idag


Bestämde mig för en begangnad Phil n Ted vagn idag, men när jag, eller det var min mamma, ringde på den så fanns den inte kvar. Men jag letar vidare, det är ju ett tag kvar tills vi behöver den.


aastrid

Ni är jättefina båda två :D Vad mysigt ni verkar ha haft det på farsdag.. Micke är i Alingsås med Nova så vi ska fira imorgon när han kommer tillbaka..



kram kram


Maria

Ååh vad fina ni är, jättefina! Vad avis vi blir på er som har badkar, Edvin får nöja sig med en liten balja om vi inte springer hem till mormor och morfar för ett bad. Tror ni blir nöjda med en PnT, alla jag vet som har den vagnen prisar den! Hoppas ni hittar en begagnad till bra pris! Kram på er!



PUBLICERAT: 2009-11-10, 19:34:51 | URL: http://skralte.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: