helgen
Postat:2010-12-07 Klockan:20:56:01

en helg som var super
Julmarknaden på Norra var oväntat bra, sådär som man tänker sig marknader förr i tiden, fina stånd med vackra hantverk & inget plastigt skit

jag & barnen har blivit bortskämda med god mat & fika
och alla vill träffa eller passa barnen
som vanligt & så himla mysigt alltså!
jag & lillebror gick en sväng  på Birsta utan barn & vi köpte julklapp till pappa Mats, på lördagen. Oscar var en hel del hos fam. Görsch/Borrgren (syster m. familj) de är himla bra med barn, så fina & gulliga allihopa.  Wilhelm var hos mormor & Janne på lördag kväll & söndag var de på Norra igen. Och gissa vad som hände då på söndag? Jo, Wille fick träffa tomten!!!!

Vi bodde som vanligt på PLAZA hos pappa!
Tyvärr var pappa sjuk i helgen så Oscar drog med sig en förkylning hem.
Gnälligt värre, han vill bara bli buren & vara nära. Just nu är jag guda glad att jag får sitta en stund själv i soffan. Igår var han skit förbannad när han skulle sova, men pappa "C" trixade & fixade & nån timme senare sov han gott i hans famn. Men på natten var Oscar gnällig, gråtig, snorig & hostig så jag sov inte alls bra.

Här kommer i alla fall helgens bilder


Morfar (Mats Erik Oskar) & Oscar (Mats Oscar)


Emil med killarna


Wille rider shettis på Norra


Hästen hette Hanna

Norra


En värmande korv                                     Ett värmande bad

Ante & Oskis

Agnes & Oskis

Mamma skulle leta fram en pälsmössa till mig
var väl inte riktigt en sån här jag hade tänkt mig men.....hm?


Clara

Vilka härliga bilder! Och du, mössan är ju hur cool som helst!! :)



PUBLICERAT: 2010-12-07, 22:13:58 | URL: http://cklaris.blogg.se/
Lee

tack clara! Jag känner mig som en het ryss i den ;P



PUBLICERAT: 2010-12-09, 11:59:29 | URL: http://leelooos.blogg.se/
lisa lindahl

Nämen e de inte TANT Lee?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: