Zumba - yeah!
Postat:2010-12-02 Klockan:22:41:59

Var på Zumba igår. Sjuhelsikes kul! När jag kom hem bokade jag en ny kurs efter jul som är på 10 tillfällen. Ledaren var inte speciellt pratsam av sig, inte ens en presentation av träningsformen eller av sig själv bjöd hon på. Men musiken dunkade på & jag var flåsig efter 5 minuter & det är ju själva träningen jag är ute efter den här gången. Det var faktiskt riktigt kul & jag blev svettig. Det kändes verkligen att jag gjorde någonting och ledaren var väldigt bra på just Zumba i alla fall.
Även om jag inte kunde låta bli att fundera på varför man som ledare inte säger ett enda ord, inte ens efter passet då jag tackade för passet & sa att det var första gången som jag "testade på" kunde hon säga nått. Konstigt!
Idag har jag ont i höften som bara...
Det var inget som kom efter passet utan jag haltade dit. Nu hoppas jag att det ska försvinna med hjälp av stretching. Misstänker att jag blivit lite sned i bäckenet & att muskeln (iliopsoas) har dragit ihop sig. Ska försöka fixa mig själv genom att stretcha både sätet (piriformis) & höftböjaren (iliopsoas). Jag har aldrig varit så här sjukt stel. Gissar på att det beror på att jag har rört på mig för lite nu under en vecka då vi varit lite krassliga & sen är jag övertygad om att också kylan gör sitt till.
Men nog pratat om mina krämpor.

Imorgon drar jag & barnen till Sundsvall. Pappa "C" stannar hemma & pluggar.
Delar med mig av lite bilder som får räcka över helgen.
Barnen. Kan inte låta bli att ta fram kameran, de är ju för söta.

I got a feeling! Weehooo
en liten pepparkaksdregglig Oscar


that tonight´s gonna be a good night!


that tonight´s gonna be a good good night


tonights the night


syskonmys i fotöljen


Vart är Wilhelm & Oscar?


dääääär!


jag tycker man riktigt kan se hur Oscar bara älskar Wille!






Oscar somnar sött efter lite amning & kvällsersättning.


jag bjuder "C" på lite "efter maten fike" kaffe, pepparkake,
ninas ingefärstryffel (inget fel på smaken men de skulle egentligen vara runda)
och min misslyckade fudge som blev kola! Woalaaaa!

den fina koppen kommer från LAGERHAUS


Erika - VIKTKAMPEN

Okej, ja den låten är kanon bra :D Får man rythm till =)



Okej, vattengympa, kul! :D



PUBLICERAT: 2010-12-02, 23:04:29 | URL: http://junigirl.blogg.se/
Stefan Nilsson

Vad tycker du om att Biggest Loser ska börja med Zumba?



http://biggest-loser.se/biggest-loser-zumba/



PUBLICERAT: 2011-06-16, 13:17:58 | URL: http://biggest-loser.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: