Nya bilder
Postat:2010-06-12 Klockan:23:57:15

Här kommer några fina bilder som pappa "C" har tagit;

Mys med killarna




Är man stor så måste man va snäll




Faster Sofie, Oscar & jag


Oscar i ny pjamas


Natten till igår drömde jag att Oscar kunde vända sig från rygg till mage, igår gjorde han det! Nu är det inte lika populärt att ligga i babygymmet längre, nu tränar han vändningar istället. Det är lite läskigt vad fort tiden går.



Malena

Aha det blev alltså en sanndröm!! Söta gulliga killarna.


clara

OJ va stor Oscar blivit!!

Och gissa om jag blir varm i hjärtat när jag ser hur fin Wilhelm är mot Oscar! Det ger mig hopp. :-)

kram



PUBLICERAT: 2010-06-13, 10:51:07 | URL: http://cklaris.blogg.se/
Farmor

Oj, vilken bror Oscar har, tänker på reklamen med nappen,

fast han slängde väl inte flaskan i mun förståss, haha!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: