Lillebror sover länge
Postat:2010-05-13 Klockan:10:39:48

Wille vaknade stax innan 7 idag, lillebror vaknade, var glad en stund, sedan blev han grinig & somnade om snabbt igen. Nu har lillebror vaknat igen, båda killarna har blöjorna fulla med kiss så nu vet jag vad jag ska göra. Wille ska snart äta gröt. Senare idag ska vi luncha på stan med 2 kompisar till mig. Ska bli skoj att träffa Ullet för det var verkligen länge sedan, hon har bosatt sig i huvudstaden. Ska bli skoj att träffa Rosie också, hon har flyttat ut på landet & vi ses väldigt sällan nu. Ikväll ska jag/vi hänga med min svärmor & svägerska. Tjohej!
Måste komma ihåg och handla på vägen hem från stan för nu tog toapapperet slut.
Himla tråkigt väder idag, grått & regnigt. Men Wille älskar att vara ute, han är lika glad vad det än är för väder! Han hoppar glatt i alla vattenpölar.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: