Lördag
Postat:2010-10-16 Klockan:13:27:30

Kollade på Idol igår, jag tycker det finns många bra med den här omgången. Jag gillar Alice hon har en stark röst & är så söt, Daniel allra mest efter hans Radiohead framträdande & Jay efter han sjöng Nirvanas låt igår. Sedan gillar jag jazztjejen & Olle & Geir, ja jag gillar nog alla som är kvar nu utom Weise.

Klockan är 13 & alla sover, utom jag då. "C" & killarna snusar gott i sovrummet. Så nu ska jag passa på och göra lite yoga. Idag är det inte mycket på tapeten förutom att handla lite käk & umgås med familjen, glo lite tv ikväll.
Vi laddar inför nästa helg, då ska jag slå klackarna i taket för "C", eftersom han fyller år på onsdag. Jag tror att jag ska lämna bort Oscar hela natten den här gången (sist hämtade vi upp honom kl: 03). Undrar om han klarar sig utan sin mamma en hel natt!? Klarar jag av att vara utan honom?

Uppdatering ang. Oscars utveckling
Oscar 8 månader (snart)
Sitter själv
Ålar sig fram
Gungar på alla fyra i krypställning
Ställer sig upp, med hjälp av möbler


Astrid

jag ser inte på Idol men såg också sist.. Jay var ju skitbra med sin nirvanalåt.. precis min smak :D helt klart det bästa jag sett på idol någonsin..



hoppas allt är bra



kram kram



PUBLICERAT: 2010-10-17, 07:59:21 | URL: http://nogg.se/nova08

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: