Jag går på "ledigt" nu!
Postat:2010-09-23 Klockan:21:26:29

Jag firar min helg idag & har köpt lördagsgodis på kiosken. Surt & salt är det som hägrar. Nu ska jag kolla Idol & slappa. Imorgon ska jag umgås med min bästis, & våra barn såklart. Vi ska äta gott och bara vara. Ser fram emot det massor. På lördag ska hela familjen göra stan, sedan ska vi gå på födelsedagskalas. Wille ser fram emot att få käka tårta igen. Senare på kvällen ska jag & "C" gå ut och käka eller bara ta en öl. Det var länge sedan det bara var vi.

Min mobil har nog sett sina bästa dar, kaffe i hela displayen.
Men den ligger på tork i hårtorken, bara för att....

På "order" från BVC ska Oscar börja smaka mer kött.
Tidigare har han fått i sig nån sked, men sedan nästan kräkts.
Idag åt Oscar en halv burk med pasta & kött, det går framåt.


Nathalie

Låter som en trevlig helg! Vem är din favorit i Idol? :)


Maria

Så Kul med många uppdateringar i bloggen:-) Stackare med tradig mobil, hoppas den repar sig. Tappar också fattningen här hemma ibland, ofta när jag är trött (suck, är det ganska ofta nu för tiden). Mysigt med en kväll för bara dig och C, jag blev superinspirerad! Ska ta och styra upp ngt för mig och J snart, det kan vi behöva! Trivs ni bra efter flytten? Kram kram på er



PUBLICERAT: 2010-09-26, 19:45:17 | URL: http://Skralte.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: